Deze week heb ik een twitteraccount aangemaakt voor de Fonteinkerk. Eerder op deze blog heb ik mijn reserves onder woorden gebracht als het gaat om twitter: Waarom twitter jij niet? Inmiddels zie ik steeds meer dat twitter een heel doeltreffend netwerkmiddel is. Daarom heb ik ervoor gekozen om niet een persoonlijke twitteraccount aan te maken, maar om namens de Fonteinkerk te twitteren. De berichtjes zullen vooral gaan over wat er in de gemeente gebeurt op het gebied van activiteiten en inspiratie. Zo kan er  rond twitter.com/fonteinkerk een kleine netwerkgemeenschap ontstaan van mensen die als lid betrokken zijn bij de Fonteinkerk of die zich op andere wijze betrokken voelen bij deze kerkelijke gemeente. Ook via de (vernieuwde) site van de Fonteinkerk zijn de twitterberichtjes te volgen.