Kerk zijn in de 21e eeuw. Hoe doen we dat? Dit boek kiest voor een vernieuwende insteek die tegelijk vertrouwd is omdat Woordverkondiging, doop en avondmaal er de basis van vormen. Samen lezen – samen delen – samen eten: dat is de kern van kerk-zijn. En dat kan op alle mogelijke plaatsen en in alle mogelijke vormen gestalte krijgen. Heel praktisch. Dicht bij mensen. Dicht bij God.

Jos Douma laat in dit boek zien hoe we op zoek zijn naar het goede leven – en vooral hoe we dat kunnen leven – en hoe gemeenten dit goede leven kunnen vormgeven.

J.R. (Jos) Douma (1968) is predikant van de gereformeerd-vrijgemaakte Plantagekerk in Zwolle en auteur van boeken op het gebied van geloofsopbouw en spiritualiteit. Hij spreekt regelmatig in kerken en op conferenties over deze onderwerpen.

Klik hier voor meer materiaal.

Omvang: 184 blz.
Verschenen: 25 november 2016