Luisterpreken

ALs je een preek wilt beluisteren, dan vind je via onderstaande link de weg naar een pagina vol luisterpreken.

> Ontdek de Luisterpreken

Leespreken

Als je een preek wilt lezen, voor jezelf, of misschien ook in een kerkdienst, klik dan op onderstaande link.

> Ontdek Leespreken

PreekKracht

Van 20013 tot begin 2020 heb ik bijna wekelijks een preeksamenvatting gemaakt onder de naam PreekKracht. Deze handout bevat ook vragen voor een geloofsgesprek en is zo ook bruikbaar in een kleine groep of miniwijk of tijdens een bezinningsmoment aan het begin van bijvoorbeeld een vergadering.

> Ontdek Preekkracht

Bronwater

Van 2003 tot 2013 was ik predikant i de Haarlemse Fonteinkerk. In die periode maakt ik bij (bijna) elke preek een Bronwater: een preeksamenvatting met handreikingen voor een geloofsgesprek.

> Ontdek Bronwater