Beluister het gesprek in het webinar in podcastvorm

• Hoe kun je op een goede manier keuzes maken in je leven?
  • Welke rol kan gebed daarbij spelen?
  • Wat heeft de Ignatiaanse spiritualiteit te bieden als het gaat om de weg van gebed?

Ben je geïnteresseerd in deze vragen? dan is het webinar dat op maandagavond 3 mei plaats vindt echt iets voor jou!

Jos Douma ontmoet dan Nicolaas Sintobin, de bekende internetpastor die zowel Katholieken als protestanten aanspreekt met zijn kijk op het alledaagse geloofsleven van christenen.

Nikolaas Sintobin (een Vlaams jezuïet in Amsterdam) publiceerde onlangs een nieuw boek. De titel is: ‘Vertrouw op je gevoel. Leren keuzes maken met Ignatius van Loyola’. Hieronder lees je meer over het boek! Kijk ook op zijn website: inalledingen.org en op biddenonderweg.org.

Jos Douma (predikant in Zwolle) geeft momenteel een online cursus in podcastvorm ‘Zin in bidden’ met ruim 900 deelnemers. Bij deze cursus horen ook een aantal webinars. Dit webinar is er één van maar is ook zonder dat je de cursus volgt prima mee te maken! Ontdek meer op het online platform ‘Leven in de kerk | School voor spiritualiteit’: levenindekerk.nl en op: tijdmetjezus.nl.

Over het boek

Volgens Nikolaas Sintobin is het mogelijk om te leren hoe je goede keuzes maakt. In zijn nieuwe boek ‘Vertrouw op je gevoel’ gaat hij hiervoor te rade bij Ignatius van Loyola. Volgens hem moet je vertrouwen op je gevoel. Maar hoe kan je uit je ervaring leren wat belangrijk is voor jou? Hoe doe je dit bij het opvoeden, als je in crisis bent, boos of in de zevende hemel? Kan jouw persoonlijk geloof een plaats krijgen bij het maken van keuzes? Welke rol speelt het verstand hierbij? De jezuïeten hebben een eeuwenoude expertise in aandachtig en luisterend in het leven staan. Dit boek ontsluit deze schat voor het brede publiek. Honderd herkenbare voorbeelden maken er een praktische en laagdrempelige gids van.

Boek kopen?

Je kunt het boek in gedrukte vorm (€ 19,90)  met 15 procent korting kopen.

HOE?

Klik op deze link. In de ‘winkelwagen’ kun je linksonder een kortingscode invoeren. Gebruik daar deze code: 904-11095.

Wil je het boek liever als e-book (€ 11,99) kopen ,dan krijg je een korting van € 5,00.

HOE?

Klik op deze link.In de ‘winkelwagen’ kun je linksonder een kortingscode invoeren. Gebruik daar deze code: KBC0636028.