Bijbellezen met je hart. Zo kun je lectio divina omschrijven. Met heel je hart luisteren naar wat de Heer wil zeggen. En ook: naar Jezus kijken om zijn ogen liefdevol op jou gericht te zien.

Na Samen luisteren in de stilte (waarvan de eerste druk binnen twee maanden was uitverkocht!) een nieuw boek met veertig lectio divina oefeningen, geschreven door diverse auteurs, zoals predikant Jos Douma, zr. Nadia Kroon, die kerkelijk werker in de Protestantse Kerk is én ingetreden in een klooster, predikant Robbert-Jan Perk en broeder Columba, een van de jongste monniken in ons land. Veertig keer klinkt de stem van Jezus om jou aan te spreken en aan te raken. Veertig keer ontdek je dat Jezus jou ziet en kent en je de weg wijst.

Ter inspiratie staan in het boek ook enkele iconen van Jezus afgebeeld.

Dit boek is niet alleen te gebruiken in de veertigdagentijd, maar het hele jaar door.

Uitgave in samenwerking met Contemplatio.