Het boek moet nog verschijnen. Maar graag vraag ik er al je aandacht voor. ‘Er gaat een Man door Kanaän. Negen ontmoetingen met Jezus‘. Het boek bevat 9 preken die zijn uitgekozen door Hans Werkman. Het was een verrassing voor me toen hij contact met me zocht om toestemming te vragen voor het opnemen van twee van mijn preken (naast preken van: Henk de Jong, Erjan van der Linde, Jan Willem Roosenbrand, Wim van der Schee, Henno Smit, Rob Vreugdenhil en Tim Vreugdenhil) in de bundel die hij wilde samenstellen.

Zelf schreef Hans Werkman bij elke preek een nieuw lied dat door Peter Sneep op muziek werd gezet.

Een twijfelaar, een man met huidvraat, een tollenaar, een jongste zoon, en meer: negen ontmoetingen met Jezus. Dit boekje zet de schijnwerper op momenten uit het leven van Jezus.

Er gaat een Man door Kanaän zet Jezus midden in het leven van nu. Het is vooral bedoeld om te helpen nadenken over de Bijbel, persoonlijk of in groepen. Onder ieder hoofdstuk staan prikkelende discussievragen.

Op 11 februari worden de door Werkman geschreven kerkliederen in Amersfoort uitgevoerd tijdens een zogeheten ‘Proeftuin van het Kerklied’!

Boekgegevens:
ISBN 978 90 239 2076 2